شما دوهفته دیگه حتما حتما سونو واژینال بده برای بررسی سرویکس واژینال .
اگه عدد به ۳۰ رسید هرجور شده سرکلاژ کن.
سرکلاژ هم فقط تا انومالی فایده داره وگرنه بعدش کار دیگه میکنن که مثل سرکلاژ جواب نیست.
سرویکس هم فقطططط واژینال درسته، شکمی معتبر نیست و عددش رو زیاد نشون میده.
بابا ار ۲۸ اینا ب پایین خطر داره تو الان خوبه
عزیزم سرکلاژ که خطر نیست طول سرویکس کم باشه دهانه دحم را از بیرون میدوزند که بهش میگن سرکلاژ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.