۳ پاسخ

شما دوهفته دیگه حتما حتما سونو واژینال بده برای بررسی سرویکس واژینال ‌.
اگه عدد به ۳۰ رسید هرجور شده سرکلاژ کن.
سرکلاژ هم فقط تا انومالی فایده داره وگرنه بعدش کار دیگه میکنن که مثل سرکلاژ جواب نیست.
سرویکس هم فقطططط واژینال درسته، شکمی معتبر نیست و عددش رو زیاد نشون میده.

بابا ار ۲۸ اینا ب پایین خطر داره تو الان خوبه

عزیزم سرکلاژ که خطر نیست طول سرویکس کم باشه دهانه دحم را از بیرون می‌دوزند که بهش میگن سرکلاژ

سوال های مرتبط

مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته بیستم بارداری
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان فاطمه و تودلی💖 مامان فاطمه و تودلی💖 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دختر مامان مامان دختر مامان ۴ ماهگی
مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دختر مامان مامان دختر مامان ۴ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی