۹ پاسخ

من ک نصف لیوان هروق شکم درد میشم میخورم طوری نشده

فکر نکنم منک چندباری دل درد گرفتم درحد ته استکان خوردم مشکلی پیش نیومد

نه

من لیوان لیوان میخورم

من خشکشو تو چایی میریزم

نهه ولی دمنوششو بخور خیلی بهتره تاثیرش من تو ماه چهارم ورم میکرد یکی دوبار معدم دمنوش خوردم اب رو اتیش بود معدمو سبک کرد

نه هرچیزی رو زیاد و هرروز مصرف کنی مشکل داره ، دو قاشق هیچی نیس

نه ولی زیاد نخور

ضرری نداره کلا

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان Rose مامان Rose ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد