سونو میگه ۹ هفته و ۴ روز گهواره میگه ۹ هفته و ۲ روز کدوم درسته؟

۶ پاسخ

سونو دیگه

قطعا سونو

میترسم زود باشه دکترمم جوریه که یه روز وقفه بیفته قهرمیکنه و نگا نمیکنه😂

والا دکترم نوشته ۲۲

سونو دیگه مخصوصا سونو آنومالی یا ان تی فک کنم

تو سونو میگن همون فک کنم درسته
برای منم همین مدلی شده بود تو گهواره درستش کردم دوباره

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و حسین مامان ارسلان و حسین هفته سی‌ویکم بارداری
دلارام دلارام قصد بارداری