خانما این تخت ها دخترونه یا برا پسرم میشه

تصویر
۹ پاسخ

اسپرت هست

این دخترونه،پسرونه نداره که اسپرته

پاپیون رو بکنی خوبتر میشه رنگشم اسپرته

من اگه بودم بجای پاپیون فقط یه چیز دیگه میذاشتم
وگرنه که خوشگله

دخترونه هس بنظرم

اره من گرفتم مدل بیضی شو

واسه پسرم میشه رنگش دخترونه و پسرونه هستش

اسپرته، من قرار بود برا پسرم بخرم ک اونم از سر کمدش گهواره ای سفارش دادم

بنظرم ک فرقی نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان سه تا فرشته💝 مامان سه تا فرشته💝 ۱ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسر طلا🩵 مامان پسر طلا🩵 روزهای ابتدایی تولد