۵ پاسخ

روغن نارگیل و روغن زیتون اصل خیلی عالیه
اثری از ترک شکم نمیمونه

روغن نارگیل خوبه آبرسانی خوبی داره

از ۱۱ هفتگی

میگن کرم موستلا خوبه خودم تستش نکردم هنو معمولا از دوماهگی ب بعد باید شرو کنی

فقط میگن روغن بادام تلخ عالیه که ترک نمیوفته و سعی کنین از ماهای اول بزنین اگه خودتونم شکم دارین

سوال های مرتبط

مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 هفته سی‌ودوم بارداری