۴ پاسخ

واس من مثل حباب مبترکه بعضی وقتام ب پهلوم یه ضربه میخوره ولی کم

منم مواقع کم تکون میخوره بیشتر نبضه

حرکت ها در حدیه ک انگار شکمم داره نبض میزنه

من 22هفته حرکاتو حس کردم

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فاطمه زهرا🎀🩷 مامان فاطمه زهرا🎀🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ودوم بارداری