خانما لبو خوردین یا بده ☹️

۱۳ پاسخ

ببین برای یبوست عالی یه
اتفاقا میخام تاپیک بزارم حتما
درحد اسهال میشه ها

من که کلی خوردم

خوبه منم خوردم بخور

عالیه خیلیم خاصیت داره

من چندین بار خوردم

نه برای زن باردار خیلی خواص داره اما نوشته بود کسایی افت فشار دارند یچسریع میاره پایین

دیابت اگه نداری بخور نوش جونت خیلیم خوبه

نه خوبه منم میخورم خیلی مفیده

خیلی خوبه واسه کم خونی

خوبه بخور نوش جان
ولی کم و آروم بخور
من یه بار خوردم یکم رو معدم سنگینی کرد

من امروز صبح خوردم بخور نوش جان ولی زیاد نخور🤗

من دوبار خوردم

خوبه عزیزم بخور نوش جان

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۵ ماهگی
مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۳ ماهگی
مامان آقاکارن😍 مامان آقاکارن😍 ۴ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته ۹ ماهگی
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی