لبو‌ بده بخوریم ؟؟؟

۱۰ پاسخ

والله کلیه هام از جا کنده شد با خوندنم بسکی خندیدم حواسم تو تلویزیون بود خوندم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

اره دیدی چقد خوشکل سوال کردی...دلت شاد الهی 😍😅

وای فکر کردم مرده گفته لب رو بده بخوریم اومدم بلاک کنم کامنت هارو خوندم فهمیدم چیز دیگس

چ چالشیه جمله😄😂

😁🤣🤣اولش فکرم منحرف شد شک کردم

این بارداری چه بسرمون اورده 🤣🤣🤣

من چغندر آش کردم جاتون خالی خوردم 😅

نه خوبه فقط گوگل نوشته افت فشار میاره زیادیش

هههههههههه فک کردم میگی 👄بده بخوریم😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅🤣

نه خوبه انتی اکسیدان داره عالی

سوال های مرتبط

مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان آقاکارن😍 مامان آقاکارن😍 ۴ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۷ ماهگی
مامان آیلا 🩷🩷 مامان آیلا 🩷🩷 ۷ ماهگی
مامان کمیل مامان کمیل روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۳ ماهگی
مامان ویدا و ویهان مامان ویدا و ویهان ۶ ماهگی
مامان آرتیمان 👩🏻‍🍼 مامان آرتیمان 👩🏻‍🍼 ۴ ماهگی