کلم رو میدونم بده
من همه ی اینارو میخورم تیروئیدمم کنترل شدس فقط آویشن اصلا خوب نیس
کلم بادام زمینی
اگه تیروییدت کم کاره گرمیجات خوبه اگه پر کاره کاسنی خیلی خوبه سردیجات خیلی خوبه ولی در کل قهوه نسکافه زیاد نخور کلم و ترب هم همینطور
اگه منظورت تیرویید کم کاره که:کلم،کاهو،سویا،بادوم زمینی و کره اش،شلغم،لبو...منم کمکاری دارم مراعات کردم فعلا عددش اوکیه
کلم شلغم چغندر ترشی ماهی جیوه دار میگو
سردی جات برای تیروئید کم کار خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.