من قندناشتام ۹۷بود
گفت دلم نمیاد چیزی رو حذف کنم چون بچه تو رشده
فقط گفت بستنی و شیرکاکائو و از این خوراکیا با قند مصنوعی نخور
میوه هم گفت روزی۴واحد بخور ولی بیش از حد نخور
ب جای برنج سفید برنج با حبوبات بخور مثلا عدس پلو لوبیا پلو و اینا ک نصفش حبوبات باشه
من چون خیلی بالا بود برنج و نون و شیرینی رو حذف کردم نون جو فقط با پروتئین خوردم با دوتا متفورمین روزی بعد دو هفته اومد پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.