💯💯خانم هایی که دیابت بارداری داشتید چی ها نباید بخوریم

۲ پاسخ

من قندناشتام ۹۷بود
گفت دلم نمیاد چیزی رو حذف کنم چون بچه تو رشده
فقط گفت بستنی و شیرکاکائو و از این خوراکیا با قند مصنوعی نخور
میوه هم گفت روزی۴واحد بخور ولی بیش از حد نخور
ب جای برنج سفید برنج با حبوبات بخور مثلا عدس پلو لوبیا پلو و اینا ک نصفش حبوبات باشه

من چون خیلی بالا بود برنج و نون و شیرینی رو حذف کردم نون جو فقط با پروتئین خوردم با دوتا متفورمین روزی بعد دو هفته اومد پایین

سوال های مرتبط