۴ پاسخ

من انسولین میزنم.ازوقتی قند گرفتم بدترشدم🤣🤣🤣همه چیزمیخورمم قندمم اندازه میگیرم نرماله.مگه میشه نخورد.

من انسولین میزنم همه چیم‌میخورم عین گاو الان بچم ۳۵۰۰ 🤣ولی شانس اوردم با اینکه دیابت دارم دکتر سونو گفت همه چیزش خوبه چن روز دیگ ام زایمان میکنم راحت شمممم😫🤣

عزیزم حتما هر روز قبل غذا سالاد بدون سس بخور،یا نبود حتما خیار بخور
خیار قبل خوردن غذا،میوه،شیرینی،و....
ماکارونی و برنج و سیب زمینی کم کن،سرخ کردنی بزار کنار کلا
اب پز،بخار پز،پخته،کبابی
چیزایی که با ارد درست میشه مثل نون،رشته و...کم کن خیلی
بیشتر پروتئین بخور مثل مرغ و ماهی و تخم مرغ و..
هر روز سعی کن سبزی بخور،کاهو بخور
میوه فقط یک دونه در روز اونم با خیار
چای رو با شکلات تلخ بخور
ماست بخور

دکترم اوایل رژیم داد،ماکارونی حذف،برنج در حد کم،میوه روزی یه دونه،قند منصوعی و طبیعی کلا ممنوع..نان سنگک،یا سبوس دار،کلا خیلی مراعات کن....مال من با قرص و رژیم کم نشد دکترم انسولین نوشت

سوال های مرتبط