۴ پاسخ

بستگی داره د‌کترت چی میگه نصیت ب عددقندت ...
من از ۸ هفتگی ۱ دونه ۵۰۰ میخوردم
کلا رعایت قند کردم
تا هفته ۲۸ ثابت نگه داشتم دکتر برام ازمایش نوشت انجام دادم گفت قند غذایی عالی هست اما ناشتا بالاست روزی دوتا بخور تا هفته ۳۲ بلز برام ازمایش توشته که اگه باز رفته بالا انسولین بزنم دیگه

من روزی ۲تا میخوردم قندم کنترل میشد ولی جلوی وزن گیری بچه رو می‌گرفت الان یماهی هست انسولین میزنم

من روزی دوتا میخوردم پایین نیومد..دکتر انسولین داد..دوماه اخر

من دوران بارداری روزی یکی متفورمین می‌خوردم قند ناشتام 110 بود پایین نیومد ماه آخر انسولین میزدم

سوال های مرتبط