خانوما نسکافه بده بخوریم 🥺تو این هفته

۱۰ پاسخ

من با عذاب وجدان دو سه باری خوردم🙃😅

من همین الان دارم می‌خورم 😅

کافئینش برای یه بار مصرف زیاد نیست قندشون خیلی بالاست.

ن بابا بخور

من که قبل حاملگی عاشق قهوه ، نسکافه و چای بودم . تو حاملگی هیچ علاقه ای بهشون ندارم😬

روزی ی فنجون مجازه

من یه روز درمیون میخورم

عزیزم اینکه هر روز بخوری بده ماهی یک بار هفته ای یک بار مشکلی نداره

ن من چندباریتو حاملگی خوردم زیاد خوردن کافئین بده در حد کم نه

من میخورم😐😐

سوال های مرتبط

مامان ✨الارا✨ مامان ✨الارا✨ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بـــَــرســـا مامان بـــَــرســـا ۴ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۵ ماهگی
مامان نگار مامان نگار هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا💙🩵 مامان معجزه خدا💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان اریانا مامان اریانا روزهای ابتدایی تولد