لبو و انار اشکال ندارد بخورم

۹ پاسخ

انار ضرر نداره حتی بچه هم خوشگل میکنه

منکه عاشق هردوشم انار ک خوبه لبوم خیلی خیلی خاصیت داره

لبو رو نمیدونم ولی انار من روزی یدونه میخورم

من ک از اول حاملگیم فقط هوس انار داشتم الانم خیلی میخورم🤌🏻😐

من همین الان لبو بار گذاشتم والا زیادم خوردم فک نکنم مشکلی داشته باشه 😅❤

انار شیرین عیچیت نمیشع تازه خون سازم هست

من هردو رو دارم میخورم هرشب. الان دلم میخواد ترکبی بزنم لبو انار😂😂😂

انار می کن انقباض رحم میاره

من انار خیلی خوردم مگه ضرر داره🧐

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهانم مامان شاهانم ۴ ماهگی