سلام دوستان میتونم لبو و شلغم بخورم

۷ پاسخ

اره. زیاد نخور چون نفاخ. ولی به اندازش پر از ویتامینه

من میخورم و عاشقشم

ارع چرا نتونی

آره بخورخوبه

بله عزیزم
فقط لبو اگه قند داری زیاده روی نکن

سلام بله

اره چرا ک نه اتفاقا پر از ویتامینه

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۲ ماهگی
مامان آیلا 🩷🩷 مامان آیلا 🩷🩷 ۷ ماهگی
مامان آرتیمان 👩🏻‍🍼 مامان آرتیمان 👩🏻‍🍼 ۴ ماهگی
مامان 🩵پسرام🩵 مامان 🩵پسرام🩵 ۴ ماهگی
مامان جوجو ممد🤱🏻 مامان جوجو ممد🤱🏻 ۳ ماهگی