دوستان لبو میتونم بخورم خودم پختم بیرونی نیست

۱۰ پاسخ

اره چرا نخوری عزیزم اتفاقا لبو خاصیتش زیاده

اره بابا من چندبار خوردم

منم از بیرون میخرم و هر روز کمی ازش میخورم... برای یبوست و نفخ هم عالیه

اره خوبه

عالیه من هر روز میخورم هم خون سازه هم نمی‌زارم شکمم سفت بسه
بیرونیا شکر زیاد میزنن خوب نیست

آره اتفاقا خیلی خوبه و خاصیت داره

اره چرا که نه

اره بخور ولی شکر زیاد نریز

اره عزیزم تو بارداری منعی نداره و برای کم خونی عالیه

منکه میخورم

سوال های مرتبط

مامان سلنا🫀🐣🧿 مامان سلنا🫀🐣🧿 ۱ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۰ ماهگی
مامان آرتیمان 👩🏻‍🍼 مامان آرتیمان 👩🏻‍🍼 ۵ ماهگی
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۲ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵پسرام🩵 مامان 🩵پسرام🩵 ۴ ماهگی