سلام آوالتین اشکال ندارد بخورم

۶ پاسخ

منم هوس کردم،نمیدونم بخورم نخورم

خب چرا نخورم مگه ویتامین ضرر داره

چرا میخورم

اون پودر ویتامینه... مگه خودت ویتامین نمی خوری؟ من بودم نمی خوردم

ما بهش میگیم آمارتین
منم میخورم کم بخور

سلام چی هست

سوال های مرتبط

مامان آرتیمان 👩🏻‍🍼 مامان آرتیمان 👩🏻‍🍼 ۴ ماهگی
مامان محمد ماهانم مامان محمد ماهانم ۱ ماهگی
مامان رستا خانوم مامان رستا خانوم ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۲ ماهگی