سلام خانوما عیب ندارد حلوا زرد بخورم

۲ پاسخ

نه دیگه شما تهشی کم کم
بخور 😅

کم بخور مشکلی نداره
منم تا الان چن بار خوردم

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرام مامان پسرام ۱۰ ماهگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۲ ماهگی