خانوما لکه بینی بعداز معاینه طبیعیه؟؟

۶ پاسخ

چرا معاینه شدی

اره طبیعیه

از چند هفتگی باز میشه؟شما ورزش هارو رفتید؟

دکترت کیه؟

اره طبیعیه

اره طبیعی‌ چند سانت باز بود؟

سوال های مرتبط

مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۱ ماهگی
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان فاطمه حسنا مامان فاطمه حسنا ۹ ماهگی
مامان فاطمه ثمین مامان فاطمه ثمین ۶ ماهگی
مامان دوتا فرشته 🩷🩷 مامان دوتا فرشته 🩷🩷 ۷ ماهگی
مامان فاطمه ثمین مامان فاطمه ثمین ۶ ماهگی