۲ پاسخ

وقتی خاموش کردی بزار یکم از داغی بیوفته بعد ی پیمونه شیرخشک بریز توش

آرد برنج رو تو آب سرد حل میکنی میزاری رو شعله ملایم و جوش ک اومد تند تند هم بزن ب غلظت مناسب ک رسید بردار
این مال بچهاس ک نمیتونن شیر پاستوریزه بخورن بالا یکسال میتونی شیر اضافه کنی

سوال های مرتبط

مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 ۱۵ ماهگی
مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۴ ماهگی