کارن جدیدتره یا ویهان؟
اسم آروین چطوره

۱۸ پاسخ

ب نظرم خیلی تکراری شدن این اسم ها

آروین😁😍
معنی زیبایی هم داره یعنی آتش عشق

عزیزم
هر سه تاش خیلی زیاد شدنه

به نظرم بیشتر بگرد و یه اسم جدید بذار...

جدید هم باشه جدید نمیمونه که
ده سال دیگه باز یه سری اسم جدید تر میاد که همه میذارن 😶
سعی کنید اسمی بذارید که به دلتون بشینه و دوسش داشته باشید معنی خاصی براتون داشته باشه نه صرفا جدید باشه

کارن و آروین قشنگن

آروین خیلی قشنگ تره

کارن قشنگ

کارن قشنگه

هیچکدوم
بااحترام

عزیزم بنظرم اسمی ک خودتو شوهرت می‌پسندین انتخاب کنید چون هر اسمی بزاری نظر بقیه متفاوته‌ راجبش
من و شوهرم نورا رو انتخاب کردیم خیلی ها بازخورد منفی میدادن ک قدیمیه و .... ولی الان خیلی حس خوبی دارم چون خودمون انتخاب کردیم

من ویهان میخوام بزارم خدا بخواد

ویهان،

ویهان جدید
کارن قشنگ

من کارن رو بیشتر دوست دارم سلیقه ای عزیزم

ویهان باحاله

کارن ما ۱۶ سالشه. ویهان جدیدتر

کارن

کارن بهتره

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی
مامان مامان یه جیگر مامان مامان یه جیگر هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی
مامان کیان 💙 کارن مامان کیان 💙 کارن ۷ ماهگی
مامان پسریم💙:) مامان پسریم💙:) هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی