۱۰ پاسخ

فک کنم انام میبینی😁

سهند خیلی قدیمی

آره سهند اسم اصیلیه

نه عزیزم خیلی قشنگ و با اصالته مهم دل توعه اسم باید زیبا و با معنی باشه قدیمی و جدید نداره که

من ویهان دوست دارم

کارن خیلی قشنگه

منم کارن و ویهان مد نظرمه
کارن بیشتر

ویهان و کارن قشنگن

نه ...خیلی هم قشنگه.من چیزی خوشم بیاد انجام میدم،کاری به کسی ندارم و اینکه قدیم و جدید باشه

کارن قشنگتره به نظرم.

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی
مامان سهند مامان سهند ۱۲ ماهگی
مامان 🐣mahlin🐣 مامان 🐣mahlin🐣 ۴ ماهگی