۲ پاسخ

من اپتامیل ساده میدادم وزن گیری خوب بود
اما پسرم چون کولیک داشت شیر اپتامیل اذیتش میکرد
الان چند روزه ک ببلاک کامفورت میدم هنوز وزن گیری نکردم ببینم چطور بوده

منم دقیقا همین سوالو دارم من ببلاک کامفورت میدم ولی هم سیرنمیشه هم وزن نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان دوتا پسرعشق👣🫀 مامان دوتا پسرعشق👣🫀 ۶ ماهگی