خانما تو شیر دهی میشه قرص سرماخوردگی بخوری

۳ پاسخ

من خوردم مشکلی نبود

من میترسم
هیچ قرصی به جز ویتامینام نمیخورم

نه عزیزم فقط استامینفن ساده

سوال های مرتبط

مامان زهرا&ایلیا مامان زهرا&ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم ۱۷ ماهگی