تب بچم ۳۷/۸استرس دارم میمیرم😫

۳ پاسخ

آروم باش خانمی استامینفن بده بهش

پسر منم تب داره با استا هم پایین نمیاد😭😭😭

پیاز بزار.گلاب .

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۲ سالگی
مامان سلین🦋 مامان سلین🦋 ۱۴ ماهگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۲ سالگی