۲ پاسخ

به نظرم یه رکتد اورولوژی کودکان ببر بچه هایی که زیاد تو دستگاه هستن گریه میکنن زور میزنن پرستارا توجه نمیکنن متاسفانه اینجوری میشن
من دونفر از فامیلامون بچه هاشون زود به دنیا اومدن گفتن فتق گرفتن هموم نوزادی عمل کردن تازه یکیشون دختر بود یکیشون پسر

اگه چیزی نگفت کاری نکن خودش خوب میشه برا پسرم منم اینطوری بود

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان زردآلو مامان زردآلو ۱۵ ماهگی
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی