خیلی خستم. دخترام نمیخوابن. اصلا خواب عمیق ندارن🫩🫩🫩

۱۰ پاسخ

منم تا شش صبح درگیر بودم
یک ساعت و‌نیم تونستم بخوابم
الان راحت خوابیدن🙄

حالا مونده

منم دیگه خسته شدم نمیکشم چجوری اخه دوتا بچه رو کنترل کنم 💔😭😭

منم داغونم
یکیشون کولیک داره
دهنش از جیغ بسته نمیشه
امشب به جنون رسیدم
خودمو میزدمو جیغ میزدم😭طاقتم تموم شده

برای منم همینطورن خیلی بی خابم

واای دختر منم خواب عمیق نداره کشتتم

منم نمیخوابه ی امشب خوابید خودم امدم تو گوشی از بس براخودم وقت ندارم
و برا خودم یکم نییستم

قنداق کنی راحت راحت میخوابه

پسر منم الان نمخابه

بعد 3 ماه خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی
مامان جوجو ممد🤱🏻 مامان جوجو ممد🤱🏻 ۳ ماهگی
مامان پرنسس سلنا مامان پرنسس سلنا ۴ سالگی