۴ پاسخ

اره دوتا مارک مختلف دادم،خداروشکر خوبه

ی دوره دوماهه دادم برای دندونش

دختر من موقع دندونش دکترش داد خوب بود

پسرم یه دوره ۳ماهه خورد بله راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان پرنسا خانوم مامان پرنسا خانوم ۲ سالگی
مامان کیارش مامان کیارش ۱ سالگی
مامان 🧸آراز 🧸 مامان 🧸آراز 🧸 ۱ سالگی
مامان پسر کوچولو✨😻 مامان پسر کوچولو✨😻 ۲ سالگی