۹ پاسخ

کن صبحی زدم دخترم خیلی گریه میکنه از بس گریه کرد بالا اورد

ما فردا میریم
خیلی رو مخ شده این واکسن

من صبح زدم فعلا ک خبری نیست عادیه مثل همیشه خداروشکر

خیلی سخت بود تا ۳ روز طول کشید...پسرم دیگه استامینوفن نمیتونست بخوره

من پاراکید میدادم سرساعت اذیت نشد

بدک نبود دختر من نیم ساعتی تب کرد
ولی برای ما عوارض واکسن داشت تا ۶ روز نیم ساعت یه بار سرفه میکرد مردمو زنده شدم تا که خوب شد لعنت به واکسن

۲ تا خوراکی ۲ تا تزریقی دختر من زیاد اذیت نکرد

من صبح زدم تا الان ک خوب بود

پسر من واقعا اذیت شد شب تا صب بیدار بودم

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی
مامان علی‌رضا مامان علی‌رضا ۱ سالگی
مامان پسرم🧿💙🩵 مامان پسرم🧿💙🩵 ۱۳ ماهگی
مامان شاه دخت ♥️🎀 مامان شاه دخت ♥️🎀 ۱ سالگی
مامان راستین 👩‍🍼 مامان راستین 👩‍🍼 ۱۰ ماهگی
مامان چش رنگیه مامان مامان چش رنگیه مامان ۱۶ ماهگی