خانوما واکسن ۶ ماهگی چجوریه؟

۶ پاسخ

سبک بود خداروشکر

برای پسر من واکس 6 ماهگی خیلی بد بود اذیت شد

خیلی سخت
سه شب تبش پایین نیومد

اگه چهارماهگی اذیت شد باید بگم ۶ ماهگی سبکه

واکسن یکی در میون اذیت میکنه

خیلی راحت بود

لعنت ب واکسن🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی
مامان علی‌رضا مامان علی‌رضا ۱ سالگی
مامان راستین 👩‍🍼 مامان راستین 👩‍🍼 ۱۰ ماهگی