خانوما شیر خشک ابتامیل خوبه یا گیگوز؟؟

۳ پاسخ

من از گیگوز استفاده میکنم برا دخترم وراضیم

اولش ی چی دیگ میدادم نمیساخت بهش جوشای ریز میزد ولی گیگوز تا الان خوب بوده

سلام عزیزم من گیگوز میدم تا الانم راضی بودم به پسرمم سازگاره ، البته برای منو دکترش تجویز کرد گفتم شیر خشک چی خوبه اینو نوشت دادم

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۹ ماهگی
مامان گندم👶🏻 مامان گندم👶🏻 ۱۴ ماهگی
مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان مامان فراز مامان مامان فراز ۸ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی