خانما بعد آن تی شما کی رفتید پیش دکترتون

۷ پاسخ

بعد اینکه جواب آزمایشم‌اومپ

فکر کنم من از همتون دلدارترم 😐 ۱۳ هفته رفتم انتی تازه چهارشنبه این هفته میخام برم دکتر😅

من منتظرم جواب سلفری بیاد شنبه دیگه میرم ان‌شاالله

بله جواب ازمایش ک اومد با سونوم بردم نگا کرد

من ی هفته بفد نوبت داشتم تا جواب ازمایشم بیاد برم پیشش

بعد گرفتن جواب غربالگری رفتم بعد سلفری نوشت

سلام وقت بخیر
من خودم هفته بعد نوبت ntدارم ولی میگن ۱۲هفته گلدن تایمش هست

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو💙 مامان نینی کوچولو💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری