۶ پاسخ

پستونک اونت گرفتین؟

سرشوشیرین کن با آب قندمیگیره

مقاومت😂😂😁😁

من یکم آب جوش با قند قاطی کردم،میزدم سر پستونک،یک روز کامل وقت گذاشتم🤣
الان دخترم موقع خواب میخوره ،که خیلی خوبه

دختر منم تا یک ماهگی پستونک نگرفت هر کاری کردم...یک ماهگی به بعد گرفت...میذاشتم دهنش،دستم میگرفتم که درش نیاره...کم کم عادت کرد دیگه...

من ی کم قطره آد میزنم ب سر پستونک میدمش
ولی دختر من خیلی پستونک نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی
مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی
مامان شاخوان❤️ مامان شاخوان❤️ ۱۴ ماهگی