حجم مایع آمنیوتیک کن باشه مشکلیه؟؟

۸ پاسخ

سلام دوستان تو ۲۸ هفته حجم مایع امونیاتیک ۲۳ زیاده بنظرتون؟؟

اره عزیزم باعث میشه پاهای بچه کج بشه

اره کم هم خوب نیست زیادم خوب نیست
تا میتونی مایعات زیاد بخور

مال من کم بود سزارین اورژانسی شدم تو هفته آخر یهویی خشکید😮‍💨

این هفته ای که هستی کم بشه مثلا زیر۸ختم بارداری میدن بچه تو خشکیه

اره گلم سونو رفتی؟

اره بچه مبچسبه به کف کیسه آب.مایعات زیاد بخور

کم باشه؟

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۳ ماهگی
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی