۴ پاسخ

عزیزم من این هفته سونو شدم مایع شده ۱۸
دکترتون ب شما نگفت زیاده کمه؟

واسه من 32 هفته 20 بود ☹️

قاعدتا باید با بزرگتر شدن بچه اب دورش کم بشه از نظر قند بررسی بشید به پزشک اطلاع بدین شاید نگاهش نخورده به عدد

معمولا توی سونو خودشون مینویسن نرماله یا نه
واسه چی چیزی ننوشته

سوال های مرتبط

مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان پناه و نیکان مامان پناه و نیکان ۲ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری