۵ پاسخ

هیچی نگرانی ندارع ک
ب دکترت بگو شیاف بهت میده

یبوست نداری؟شایدازمقعدت باشه چون واسه من خیلی پیش اومده فکرمیکردم لکه بینی

برو دکتر حتما برو

هماتوم داری ؟؟برو بیمارستان سونو کنن

نگران نباش عزیزم با دکترت تماس بگیر و حتما شیاف بزار و استراحت کاااامل کن بلند نشو

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونه🫠🧸 مامان یکی یدونه🫠🧸 هفته هجدهم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وسوم بارداری