۱۲ پاسخ

سزارین بهتره به نظرم ولی خوب یه بچه کوچیک دیگه داری بخیه هاش سخت تر از طبیعی

جفتش سختی و اذیت شدن داره

منم بچه‌اولم‌طبیعیه ولی الان این بچم بریچ عرضیه خدا خدا میکنم همینجور بمونه سز بشم طاقت درد طبیعیو ندارم🫠

دوست من اولی رو طبیعی با درد زیاد به دنیا آورد هرچی همه گفتن دومی راحت تره ترسید رفت سزارین..
٢ ماه درد کشید تو دلش بخیه ها جوش نخورده بود..
انقدر سختش شد میگفت کاش همون درد چند ساعته رو تحمل میکردم

فکر نکن سر راحته من تا بخیمو بکشه مردممم

منم دومیم رو نزدیک زایمانمه.... بهش که فکر میکنم ته دلم میترسم ولی هی بخودم میگم مامانم چندتا طبیعی آورد ‌‌ الحمدلله صحیح و سالمه..‌ خاله ام... خالم ۱۱ بچه طبیعی زایمان کرد.... الانم سر و مُر و گنده داره زندگی میکنه... بخودم میگم اونا تونستن پس منم میتونم...🤕
ولی مادرشوهرم دوتا سزارین کرد... از وقتی من عروسش شدم خونریزی رحمی داشت... حتی تااااا روزی که فوت کرد، که دیگه توان نداشت ، یدفعه ای بیخود و بی جهت خونریزی کرد، خودم براش پد گذاشتم😔😔😔...
میدونی بعضی بدنها باب زایمان طبیعی هستن بعضی هام نه باید سزارین بشن...بنظرم زیر تیغ جراحی نرو... تو میتونی... باید زودی سرپا بشی... رستا هنوز خیلی کوچیکه خیلی مراقبت میخواد با وجود سزارین اونجوری که باید شاید نتونی از پسش بر بیایی ولی از زایمان طبیعی حداقل این تجربه رو داری که زودی سرپا میشی.....چقدر حرف زدم... 😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

چه خوب بوده زایمانت من موقع بستری یه سانت بودم

اگر مامای همراه داشته باشی و گاز بی دردی استفاده بکنی... طبیعی زایمان کنی هیچی نمی‌فهمی بخدا... دیگه لگنت بازه..‌ ترس نداره...
سزارین هرچیم بگن خوبه، آخرش یه عمل جراحی بسیار بزرگ حساب میاد...

من دوتا سزارین کردم‌الان ک بهش فک میکنم سه ماه دیگ باز سز میشم حس میکنم دلم میخاد گریه‌کنم انگار ادم هرچیو تجربه کنه بیشتر میترسه بقول مامانم مارگزیده از ریسمون هم میترسه

طبيعي اولت اگه راحت بوده خوب اونو انتخاب كن..من خودم تحمل ندارم سزارين انتخابمه

بچه اولت چندسالشه

طبیعی که یبار تجربه داشتی دومی از اونم راحت تر میشه اگه برات سخت نگذشته زودترم سرپا میشی من از جفتشم میترسم ولی طبیعی بیشتر

سوال های مرتبط

مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامانایی که دوتا زایمان طبیعی داشتین خودتون یا اطرافتون راسته که میگن زایمان دوم خیلی راحتتر از اولیه ؟ من اولیم طبیعی بودم خیلی سخت بود دهانه رحمم اصلا باز نمیشد ۱۸ ساعت طول کشید تا زایمان کردم این دفعه می‌خوام سزارین کنم ولی همه میگن زایمان دوم خیلی راحت تره حتی دکتر خودمم همینو گفت یکی از آشناهامون می‌گفت منم اولی خیلی اذیت شدم میخواستم دومی رو سز کنم ولی نشده طبیعی آوردم ولی هیچی نفهمیدم
اون روزم رفتم دیدن یه زائوی آشنامون روز ششم زایمانش بود سزارین سومی بود گفتم منم می‌خوام سزارین کنم می‌گفت اصلا این اشتباه رو نکن تو که یه بار درد طبیعی رو کشیدی دومی خیلی راحت تره می‌گفت من شبا تا صبح گریه میکنم از درد بخیه هام 🥴🥴🥴 دارم دیوونه میشم نمی‌دونم چیکار کنم از طرفی مثل س گ از طبیعی میترسم از طرفی هم از سزارینم میترسم هم هزینه اختیاری خیلی بالاست میگم نکنه برم سز از اونم سخت‌تر باشه
واقعا طبیعی دومی راحتتره از اولی ؟ اون دفعه ورزش نکردم اصلا فقط اپیدورال زدم میگم اگه واقعا قراره دومی راحتتر باشه به وقتش برم کلاس و ورزش کنم و ماما همراه بگیرم و اینا شاید آسون شد 😢😢😢😭
بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری زایمان زایمان زایمان