اگ بگم ک طبیعی اولش درد داری بعد راحتی اما سز بعدش درد داری هیچ کاری نمیشه بکنی تازع بخیه هاا ایناک کی خوب بشه هس بنظرمن طبیعی بهتره
هر کدوم چالشای خودشو داره نمیشه گفت کدوم عالیه. اگه از عمل ترس داری ک خب طبیعی. من خودم یکم ترس عمل دارم و دومی رو هم انشاءالله طبیعی میارم
جدی چرا میترسی؟
من با این سنم ۱ درصد نمی ترسم
من از سز میترسیدم طبیعی زایمان کردم سخت بود ولی غیرقابل تحمل نیس دل درد شدید داری هی تندتند میگیره و ول میکنه ولی معاینه هاشون درد داره دست میکنن داخل و....🥲بعدشم مراقبت از بخیه ها و نشستن طوریه ک بخیه ها فشار نیاد و بازنشه بعد ک بچه میاد هیییییچ دردی نداری اصلا بخیه زدن و برش هم متوجه نمیشی ولی خب مراقبت بخیه هاش هم هست و اینکه اگر مث من رو گشادی اون جات حساسی نرو چون من هنوزم افسردگی دارم بخاطر اونجام ک تغییرکرده🥲
قطعا سزارین
طبیعی با بی حسی
ادمیزاد توانش بالاس
طبیعی
طبیعی خیلی خوبه منم از اولی خیلی میترسیدم ولی باز بهتر شودم
طبیعی قطعا بهتره
طبیعی میارم اصلا هم ترس نداره چون اپیدورال انجام میدن
طبیعی و سزارین باید ورزش کنی
ولی طبیعی باید خیلی خیلی بیشتر ورزش کنی یوگای مخصوص که لگنت آماده باشه
طبیعی الان بهش فکر میکنی میترسی اما وقتی دردات شروع شن فقد دلت میخواد سریع زایمان کنی تموم شه ترس دیگه اصلا نداری
من از جفتش ميترسم اما سزارين انتخابمه حداقل لحظه بيرون اوردن بچه سريع تره استرس اون كمتر ميشه
منم عین توام خیلی میترسم 🥺
طبیعی وحشتناک😣😣
سزارین یا طبیعی به خودت بستگی داره گلم بدن خودته ببین به کدوم کشش داری
طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.