۹ پاسخ

من همه چی گرفتم

من پتو و تشک و بالش دختر بزرگم خیلی تمیزو نو همونارو استفاده میکنم ولی حوله و لباس و این چیزا باید بخرم ک ی مقدارش مونده

همه چی😂

دوتا دست لباس دخترونه خریدم و تل و سنجاق و هد ک انشالله مو داشته باشه 🤣دیگ هیچی از لباسای پسرم میپوشونم

‌همه چی مثل اولی خریدم براش

سومی فقط ضروریات
کمد
لباس
پتو
تشک درست کردم واسش
آغوشی همینا دیگه

حوله و لیف و پستونک و سه شیر خریده بودم فقط.

لباس خریدم،پتو ووسایل ضروری

ساک
لباس
پتو دورپیچ و بزرگتر
تشک و بالشت

سوال های مرتبط

مامان دلسا🦋 مامان دلسا🦋 ۱ ماهگی
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وهفتم بارداری