خانما چرا من همش سردرد دارم کلافه شدم

۳ پاسخ

منم گاهی سردرد دارم.بیشتر شبا،درطول روز خوبم

منم اکثرا سردرد دارم خیلی

شاید فشارنت بالاست یا چربی خونت بالاست

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی