۷ پاسخ

منم اینجوری شده بودم اوایل حتی کیکی که عاشقش بودم بوش میخوردبهم بالا میوردم .فکر کنم بچتون پسره

هر کس یجوره

و منی که همچی دوست دارم 🥹😂ولی بیشتر ترش

میوه میتونم اماچیزای شیرین نمیتونم اوایل متنفربودم

منم تا ۱۵ هفته تنها چیز شیرینی ک میتونستم بخورم پاستیل بود😂

حالا من از اب دهنمم بیزار بودم الانم هستم تا ان تی شدید بودم الان خداروشکر یکم خوبم.

منم همینجورم

سوال های مرتبط