نی نی من امروز ۳۶و ۳,روز دنیا اومد الآنم ان آی سیوعه بچم🥲
بستگی ب بچه داره
دختر عموم ۳۸ هفته زایمان کرد بچه ش مشکل تنفسی داشت یه هفته تو دستگاه بود
اصلا به هفته نیست ۴۰ هفته ام مورد بوده رفته ان ای سی یو
بعضیام تو ۳۴ هفته بدنیا اومدن نرفتن
بستگی ب خود جنین داره ی جنین توی ۳۵دنیا میاد نیازی ب ان ای سیو نداره ی جنین ۳۸ب دنیا میاد ولی بازم میره تو شیشه تا چن روز ولی خب جنین تو نه ماه احتمال زنده بودنش ۹۹درصده
بستگی ب بچه داره دیگ خیلیا ۳۶هفته نرفتن یا برعکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.