سلام دوستان تیتر بتام ۲۱۸.۹هست چند هفته میشه؟

۶ پاسخ

منو ۶۷۰بود گفت سه روز دیگه بیا دوباره بده
برم یا نرم باز دبارع منو نفرسته ؟؟؟

ربطی به بتا نداره، از تاریخ اولین روز از آخرین پریودی حساب کن

باید تکرارش کنی چن روز عقب زدی؟

ب بتا ربطی نداره ب زمان لقاح هست .اونم سه هفته دیگه سونو‌بدی مشخصه

۳ احتمالا . من ۶۰۰ بودم تازه ۴ هفته بودم

ربطی به بتا نداره که چند هفته ای

سوال های مرتبط

مامان بهمنی مامان بهمنی هفته نهم بارداری
مامان مامان پسته مامان مامان پسته هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهیارو ماکان مامان مهیارو ماکان ۶ ماهگی
مامان فندوق  🥰 مامان فندوق 🥰 هفته نوزدهم بارداری