۸ پاسخ

سلام شماطول سرویکست ۲۷بود

واضحه سونوت چیزه خاصی نیست

خوبه منم ۲۷ هفته ۱۲۰۰ بودم ۳۴ هفته رفتم شد ۲۲۰۰

خوبه همه چیزش

نینیتم سفالیک

۱۲۰۰ خوبه نگران نباش تا زایمانت بالای ۳ میشه

اون چیه گفته توصیه میشود

همه چیش عالیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان nini مامان nini هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۶ ماهگی