۵ پاسخ

جلدالخالق واجبه😂 چرا همه دودی شدن یه پارک هم میری هیشگی بدون قلیون نیومده بابا بدون اونم خوش میگذره

بچه 6ماهه خواهر شوهر من ی شب فقط در معرض دودش قرار گرفت برونشیت گرفت بیچاره.

وای منم دلم میخوااااااد😫شوهرم توحاملگیم رعایت نمیکرد جلوم میکشیدولی الان میره اتاق جدا میکشه بهداشت گفته حتی روی مو و لباسش هم دود هست و برا بچه ضرر داره

نیکوتین تا ۳ ساعت رو شیر میمونه اگر کشیدی تا سه ساعت نباید بهش شیر بدی

فک نکنم ضرری داشته باشه
من تو بارداری خیلی رعایت کردم
خودم ک نمیکشیدم ولی همسرمم کشیدنی نزدیکم نمیشد
بعد از زایمانم بخاطر دودش نزدیک بچمون نمیکشه
وگرنه فک نکنم تو شیر تاثیری بذاره🤔شایدم بذاره نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان لیا مامان لیا ۷ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی
مامان بــرکـه مامان بــرکـه ۳ ماهگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی