آیا برای نوزاد نارس ۳ماه بینایی سنجی دیر است؟

۶ پاسخ

بینایی سنجی چرا برای بچه ی من نبود

اره باید 40 روزگی ببری ار او پی شیش ماهگی هم بررسی شبکیه
یک سالگی برسی قرنیه رو باید بچه نارس حتما بره

خیلی دیر،باید ۱ماهگی می بردی

بله باید تا چهل روزگی ببری

ببرش بازم من دوبار بردم قبل چهل روزگیش

بلهههه معلومه دیره بینایی سنجی ۲۸ تا ۳۰ روزکی زودتر ببرین

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۱۲ ماهگی
مامان مرد کوچیک خونه مامان مرد کوچیک خونه ۵ ماهگی