یه مقدار درد داره در حد دو ثانیه
مگه بینایی سنجی هم باید میبردیم🤔
همه باید ببرن؟؟
درد که داره جک میزنن خودم زدم میدونم
ولی ۴ مرحله قطره میریزن
بعد یکی دو ساعت معاینه میکنن چند ثانیه میشه فقط
اون موقع گریه میکنن بعدش نه
۳ روزم استریل چشمی باید ۶ ساعتی بریزی
پسر من خونمردگی شد گوشه چشمش
چند ماهگی بینایی سنجی میبرن؟
نه بابا
نه بابا ، دخترم چند بار رفت .... نه عفونت کرد نه خون افتاد
نه عزیزم منم بچم رو میبردم قطره اصلا درد نداره فقط مواظب باش دست کثیف به چشمش نزنی و دستمال کاغذی همراه باشه چون چشمش آب میاد
ن والا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.