۹ پاسخ

یه مقدار درد داره در حد دو ثانیه

مگه بینایی سنجی هم باید میبردیم🤔

همه باید ببرن؟؟

درد که داره جک میزنن خودم زدم میدونم
ولی ۴ مرحله قطره میریزن
بعد یکی دو ساعت معاینه میکنن چند ثانیه میشه فقط
اون موقع گریه می‌کنن بعدش نه
۳ روزم استریل چشمی باید ۶ ساعتی بریزی
پسر من خونمردگی شد گوشه چشمش

چند ماهگی بینایی سنجی میبرن؟

نه بابا

نه بابا ، دخترم چند بار رفت .... نه عفونت کرد نه خون افتاد

نه عزیزم منم بچم رو میبردم قطره اصلا درد نداره فقط مواظب باش دست کثیف به چشمش نزنی و دستمال کاغذی همراه باشه چون چشمش آب میاد

ن والا

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۱۲ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان مرد کوچیک خونه مامان مرد کوچیک خونه ۵ ماهگی