خانمای قزوینی سونوگرافی سهند خوبه با نه

۳ پاسخ

تو قزوین جلولی معین الدین ومریم امینی

دکتر من اصلا اونجا رو قبول نداره
برای سونوگرافی ها اکثریت میرن معين الدين
منم اونجا رفتم خوبه

بد نیست ولی خیلی بد اخلاق هستن دکتراش احساس میکنم زیادم بلد نیستن معتلیشم زیاده

سوال های مرتبط

مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان نفس و🩵🩵 مامان نفس و🩵🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شکلات ۱و۲ مامان شکلات ۱و۲ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نبات مامان نبات هفته بیست‌ودوم بارداری