مامانا فین‌گیر دستی خوبه یا شلنگی؟

۳ پاسخ

منم دستی بی بی لند گرفتم شنیده بودم خوبه خیلی

من دستی گرفتم
یه مدل هم برقی هست اونا هم میگن خیلی خوبه

من‌دستی بیبی لند خریدم‌خوبه

سوال های مرتبط

مامان گردو😍 مامان گردو😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان حبه قند 🍬 مامان حبه قند 🍬 ۸ ماهگی
مامان علی و آرتمیس مامان علی و آرتمیس ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی