مامانا از قطره بی بی کر استفاده کردید؟برای چی؟

۲ پاسخ

من بچم رفلاکس داره دکترش داد قبلش پدی لاکت میخورد

برای یبوست و همین پرو بیوتیک هستش برای گوارشش خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان گل پسرا مامان مامان گل پسرا ۵ ماهگی
مامان آقا سبحان مامان آقا سبحان ۱۳ ماهگی
مامان سامیار.مهرسام🩵 مامان سامیار.مهرسام🩵 ۱۱ ماهگی
مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام ۱۶ ماهگی